czwartek, 26 października 2017

Post powitalny


Mój drogi czytelniku, cześć! 

Jest to pierwszy post, zatem zobowiązana jestem napisać Ci parę słów o sobie, bo jeszcze mnie nie znasz, ale w niedługim czasie planuję to zmienić ;) Koralia prywatnie, to Karolina lat 27. Żona i mama dwójki dzieci. Jestem niepoprawną optymistką, idealistą z dużą dozą altruizmu. Artystyczna dusza bez grama zdolności plastycznych, muzycznych i wokalnych. I wydawałoby się, że jestem skazana na wieczną tęsknotę i dziurę w sercu, bo mimo ogromnej miłości do sztuki wszelakiej sama nie mogłam doświadczyć jak to jest być "Twórcą". I ni stąd, ni zowąd pojawiła się supermoc. Supermoc handmade. I z tej supermocy narodziła się Koralia, w którą zmieniam się w każdej wolnej chwili.Tworzę biżuterię koralikową, na razie nieśmiało, bo jeśli drogi Czytelniku sam jesteś rękodzielnikiem, doskonale wiesz jak trudno powiedzieć "hej! Szydełkuję! I to jest moja praca!" ;). Szydełkuję zabawki, przeszłam przez wiele technik a jeszcze więcej czeka na mojej liście rzeczy do wypróbowania. Niedługo będę chciała wykrzyczeć to całemu światu (no... może na razie tylko znajomym) a swoją długą drogę zaczynam właśnie tutaj.


Czego możesz spodziewać się na blogu? Chciałabym Ci powiedzieć, że wszystkiego. Ale niedawno zrozumiałam, że doba ma tylko 24godziny, z czego ja lubię długo spać, dlatego tutaj na blogu będą pojawiać się przede wszystkim kursy (razem z blogiem rusza kanał na youtubie), autorskie wzory m.in na sznury szydełkowe czy kulki szydełkowe. Będę się tutaj wyżywała pisarsko, bo bywa, że mam dużo do napisania ale dotychczasowa forma mnie bardzo ograniczała.

Zatem, Drogi Czytelniku, zapraszam do zakładki Strony, tam znajdziesz mnie na Facebooku i na YouTube. A niebawem pojawi się tu pierwszy post z absolutnie nową techniką tworzenia biżuterii. Sama jestem ciekawa efektów i mam nadzieję, że będziesz mnie od czasu do czasu odwiedzał.

2 komentarze: